19 Ocak 2017 Perşembe

YVES ROCHER ELIXIR JEUNESSE (SERUM ESSENCE)


Herkese merhaba. ☺️
Sizlere yves Rocher markasının bu şahane serumundan bahsetmek istiyorum.
En değerli giysimiz tabiki cildimiz; artık bunun önemine varmayan bayan sanırım yok🙃 Geceleri cildime bakım yapan bir ürün arayışı içindeydim ve yves Rocher markasının %50 kış indiriminin devam ettiği şu günlerde mağaza gezintim sırasında bu ürünü keşfettim. Sabah akşam parmaklarınızda ısıtarak krem altında tampon hareketlerle uygulayabileceğiniz bir ürün... kırışıklık problemi olanlar için tam sonucu sabah akşam olarak uygulamanın ürünün etkisini arttıracağı belirtiliyor. Ancak çizgilenme problemi yaşamayanlardan ve sadece ileriye yatırım amacıyla bakım yapacak bir ürün arayışındaysanız sadece geceleri temiz cildinize yine aynı şekilde uygulama yapıp üzerine yine nemlendiricilerinizi kullanarak uygulama yapabilirsiniz😉 Ben ilk üç kullanımda ciddi etkilerini hissetim.Sabah uyandığımda cildim aydınlık canlı tazelenmiş görünüyordu. Çizgi problemi yaşamadığım için çizgi açma   konusunda yorum  yapamıyorum. Cildiniz hassas sivilceye meyilli ise sabah akşam kullanmak yerine sadece geceleri kullanabilirsiniz. Benim cildim normal fakat biraz hassas. Sivilcelenme sorunu dönemsel olarak yaşayabiliyorum. Buna rağmen bu üründe sivilce oluşumu yaşamadım ve dahası varolan sivilce lekelerimde daha hızlı bir iyileşme gördüm.silikon, renklendirici,paraben ve mineral yağlar içermiyor. Tamamen bitkisel içerikli tabikiiii her yves Rocher ürününde olduğu gibi 😉😉😎 Ben %25 indirimle 112 ₺ civarında bir fiyata bu ürüne sahip oldum. Sizde kış indirimi bitmeden muhakkak deneyin.

1 yorum:

  1. Değerli Moonlight çok teşekkür ederim. Oldukça faydalı bilgiler.Elimdeki deneme ürününü nasıl kullanacağım konusunda aydınlanmış oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil